Arrangera en Drogkamp för politiker!

Varje år producerar Länsnykterhetsförbundet en frågesportstävling som vi kallar Drogkampen. 20 frågor som berör ANTDS på olika sätt och målgruppen är politiker på olika nivåer som kan bjudas in till en trevlig stund för kamp, skratt och samtal om detta viktiga ämne.

Oftast så arrangerar en lokalförening en Drogkampen och om det är inom vårt upptagningsområde Västra Götaland så är Drogkampen gratis för våra medlemsorganisationer. Om vi har möjlighet så kan även personal från Länsnykterhetsförbundet komma ut till er och genomföra Drogkampen. Nykterhetsorganisationer utanför vårt län får gärna också arrangera Drogkampen. Hela paketet med frågorna och tillhörande dokument kostar då 800 kr per användningstillfälle.

Hör av er till oss för mer information och beställning! Använd gärna vårt kontaktformulär här!