Göteborgs stad tillsammans med Brukarrådet för missbruksfrågor Västra Götaland m.fl. bjuder in till kostnadsfri Recoverymässa!
För dig som arbetar med skadligt bruk och beroende!
När? 17 september, kl. 13.00-18.00
Var? Blackevägen 1, Göteborg
Mässan har som mål att samla och synliggöra de resurser som finns inom både civilsamhället och kommunens verksamheter på en gemensam plats. Genom att visa bredden av det stöd och de möjligheter som finns tillgängliga vill vi skapa förutsättningar för människor att göra positiva förändringar i sina liv, särskilt kopplat till skadligt bruk och beroende.
Dagens program, schema och ytterligare information kommer att presenteras närmare evenemanget.
Varmt välkommen!
Gunilla Blad
Konsulent, Göteborg och kranskommuner
Administratör för Brukarrådet för missbruksfrågor i Västra Götaland
gunilla@lansnykterhetsforbundet.nu
070-631 82 74

